Graag vernemen wij uw ervaring met Versis. U kunt uw opmerkingen, suggesties of klachten via dit formulier doorgeven.

Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar via de klachtenlijn op het telefoonnummer 0344 – 63 85 65, bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.00 uur (op vrijdag alleen in de ochtend).

Wilt u uw klacht per post doorgeven dan kunt u een PDF-formulier uitprinten, invullen en opsturen.

Uw klacht moet binnen 3 weken na het voorval ingediend zijn. Dient u uw klacht later in, dan nemen we deze niet meer in behandeling. Na ontvangst van uw klacht krijg u door het Beheerbureau een bevestiging toegestuurd, met informatie over de vervolgstappen. Mocht u het niet eens zijn met de afhandeling, dan kunt u in beroep gaan bij een onafhankelijke klachtencommissie.

Heeft u suggesties hoe wij uw vervoer kunnen verbeteren? Laat dit dan ook aan ons weten.

Klachtenprocedure
Klik hier om meer te lezen over de klachtenprocedure van Versis.

Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Suggesties of klachten

Suggestie of klacht melden

Vul eerst in

Uw gegevens

Graag uw voorletter(s), eventuele tussenvoeging en achternaam

Vertrek

Bestemming

Uw suggestie of klacht

Bezig met versturen